Geregistreerd op: wo 18 maart 2009, 09:14 Berichten: 118 Leeftijd: 27
Inmiddels blijkt dat een deel van de leden niet zou kunnen PBen. Op dit moment kan ik daaromtrend maar 1 advies verstrekken. Waarschijnlijk zal men op de link na, alles uit de PB moeten verwijderen. (het qoutegedeelte)
Fiacra zal hier verder zo spoedig mogelijk naar kijken. Ik zou het fijn vinden als iemand me kan vertellen of als men alles behalve t bovenste stukje weghaalt het nog steeds problemen oplevert.
Wanneer " deze aanhalingstekens zijn verwerkt in een pb zal het niet werken. Zorg dus dat deze tekens niet in je uil staan, dan zal hij gewoonlijk moeten kunnen verzenden. Succes.
Via deze weg wilde ik even melden dat de bug in het uilen systeem is opgelost. Het geen hier boven vermeld is van de ". Mochten er nog meerdere bugs gevonden worden, dan hoor ik dat graag hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum